måndag 7 juli 2008

Lilla A har börjat gå..

Nu har lilla A äntligen börjat gå, det är fortfarnade väldigt sporadiskt och vingligt, men det kommer mer och mer för varje dag som passerar.
Fyra små nya risgryn har också tittat upp.

Semstervädret kunde ju ha varit en anings roligare, men vi har fullt upp med att slipa och spackla och sedan måla i N´s rum, och sedan skall lilla A äntligen få sitt eget rum.

Letandet efter en Juno barnsäng till lilla A, gå inget vidare, verkar vara svårare än svårast att komma över en sådan här i Sverige...suck.

Annars har jag försökt att läsa en heldel, har ju slukat Da Vinci koden, Änglar och demoner, Tracy Lords självbiografi Nattens barn, flyga drake och storlek 37 osv... Alla var verkligen jätte bra.
Har nu lånat fler böcker av författaren till storlek 37, som jag precis har börjat läsa medans regnet faller utanför.

1 kommentar:

Lilla huset på prärien sa...

Hej! Åh, känns det inte vemodigt när de börjar gå? Då är de ju inga små bebisar längre. Jag tittade på min lilla dotter idag (snart 4 mån) (nummer 3) och tänkte... "ditt lilla pyre, vad jag njuter av dig, jag vill inte att du ska bli stor!" Bara att ligga och mysa med henne, lukta på henne, pussa på henne och lyssna på hennes joller - jag vill konservera tiden! Kanske känner jag så nu för att det är sista gången?!

Hälsningar Jenny